Over MySyN

Om snel en kost-efficientie van dienst te kunnen zijn focussen wij op een beperkte regio met een specifiek aanbod. Hieronder lichten we dit graag nader toe

Geïntegreerd , persoonlijk en nabij

Elke klant krijgt één vast aanspreekpunt. De beheerder neemt om dit te kunnen verzekeren maximaal 12 gebouwen onder beheer. Dat betekent focus, betrokkenheid en een betere dienstverlening. Wij zijn uitsluitend actief binnen 15km van ons kantoor in de regio tussen Brussel-Lier Mechelen-Aarschot-Leuven zodat wij steeds binnen 30 minuten in uw gebouw ter plaatse kunnen zijn.
Die focus en daaruitvloeiende gebouwkennis is ideaal om in  middelgrote-gebouwen van 20 tot 80 kavels de waarde van uw eigendom én uw ontzorging samen te maximaliseren

24/7 dienstverlening

Technische noodgevallen wachten niet – en dat doen wij ook niet.
U krijgt 24/7 ondersteuning bij dringende zaken, aangevuld met een gebruiksvriendelijke digitale omgeving voor continue opvolging van administratieve dossiers.

Kostefficiënt beheer

Onze modulaire contracten en transparante prijsstructuur zorgen ervoor dat u enkel betaalt voor wat u écht nodig heeft – zonder verrassingen achteraf. Elk gebouw heeft eigen voorkeuren. Onze contracten voorzien daarin de nodige flexibiliteit

Geen belangenvermenging

Wij zijn 100% toegewijd aan syndicbeheer. We houden ons weg van verhuur en verkoop. Zo garanderen we onafhankelijke beslissingen – in het belang van uw VME. Wij werken daartoe met leveranciers die technische expertise, dienstzekerheid en administratieve opvolging bieden aan markt-conforme prijzen

Relationele aanpak

Wij geloven dat succesvol beheer een diepgaande kennis van gebouw en bewoners vereist. Die expertise vergt continuïteit. Onze klantenrelaties zijn daarom gebouwd op constructieve samenwerking waarbij na een eerste kennismakingsjaar op lange termijn dienstverlening wordt gemikt.

Scroll naar boven